افزایش ارزش املاک اداری عمان

ارسال شده توسط admin در 3 اوت, 2011 - 15:27

 

با گشایش بزرگترین پروژه اداری- مالی عمان در  فضایی به مساحت ۱۵۸هزار متر مربع، ارزش املاک اداری این کشور با رشد قابل‌توجهی مواجه شده است.

 به گزارش بخش اخبار گروه ایران عمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انبوه‌سازان ایران میانگین نرخ اجاره واحدهای اداری و بازرگانی عمان از ابتدای سال‌جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۰درصد افزایش داده است و همین امر نقش عمده‌ای را در رشد  ارزش این املاک ایفا کرده است.

البته باید خاطرنشان ساخت، از سال ۲۰۰۸میلادی تاکنون دولت عمان بودجه‌های کلانی را صرف توسعه املاک اداری و مجتمع‌های تجاری و بازرگانی کرده است تا بتواند در این حوزه از بازار مسکن جهان نیز به رشد قابل قبولی دست یابد.

برآورد می‌شود تا سال آینده میلادی ارزش این املاک اداری بین ۱۲تا ۳۳درصد نیز افزوده شود و  این روند صعودی در رشد گردش مالی در بازار مسکن و ساخت و ساز عمان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

همچنین تعدادی از بزرگترین سرمایه‌گذاران کشورهای خاورمیانه تاکنون بودجه‌های قابل‌توجهی را دراین حوزه صرف کرده‌اند که به روند صعودی افزایش ارزش املاک اداری این کشور کمک چشمگیری کرده  است.

انتظار می‌رود بسیاری از سازندگان و سرمایه‌گذاران برتر صنعت ساختمان عمان به سوی حوزه پروژه‌های اداری- تجاری کشور روی آورده و به افزایش حجم سرمایه‌گذاری در این بخش دست یابند.

انتهای پیام