استفاده‌ی عمان از امکانات نرم‌افزاری و دانش طراحی ایرانیان در حوزه‌ی گردشگری

ارسال شده توسط admin در 8 دسامبر, 2019 - 22:40

وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان بر ایجاد پایگاه‌های الکترونیکی برای ارتباطات شرکت‌های دانش بنیان دو کشور ایران و عمان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com) به نقل از سیتنا، علی بن مسعود بن علی السنیدی در همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری مشترک ایران و عمان در محل اتاق ایران، بیان کرد: حجم تبادلات تجاری دو کشور ایران و عمان اکنون به یک‌میلیارد دلار رسیده است و ما خواستار تعمیق مبادلات تجاری هستیم؛ چراکه این رقم از حجم مبادلات تجاری باید ارتقا یابد.

وی ادامه داد: پرواز مستقیم تهران به مقصد مسقط عمان برای مراودات تجار دو کشور فرصتی ارزشمند ایجاد کرد در این راستا باید تعداد سفرهای خطوط هوایی عمان بیشتر بشود.

وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان از وزرای خارجه دو کشور برای تسهیلات ویزا و لغو روادید در جهت تسهیل ورود تجار دو کشور تشکر کرد و افزود: هر چقدر نقل و انتقالات کالا بیشتر بشود به تبع سرمایه گذاری ها بیشتر می شود و هزینه های نقل و انتقال نیز کاهش می یابد.

السنیدی با بیان اینکه عمان خطوط دریایی به تانزانیا را دارد، تصریح کرد: در حال توسعه مراودات تجاری و ترانزیت حمل و نقلی بندر صحار هستیم.

وی همچنین ادامه داد: از شرکت‌های دانش بنیان شما می توانیم استفاده کنیم؛ چراکه روی استفاده از فناوری های نوین شرکت‌های دانش بنیان شما کار می کنیم.

وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان اضافه کرد: شرکتهای عمانی فناوری های ایرانی را با فناوری های کشورهای دیگر در عمان مونتاژ می کنند و این فناوری ترکیبی را در بازارهای هدف خود عرضه می کنند.

السنیدی گفت: در حوزه گردشگری از امکانات نرم افزاری و طراحی شما می توانیم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ایجاد پایگاه های الکترونیکی برای ارتباطات شرکتهای دانش بنیان و فناوراته دو کشور ضرورت دارد.

وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان در ادامه افزود: در حوزه‌ی امنیت اطلاعات و جلوگیری از ورود ویروس های مخرب می توانیم با هم همکاری های مشترک داشته باشیم.

گفتنی است که همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری مشترک ایران و عمان در محل اتاق ایران با حضور رضا رحمانی، وزیر صمت کشورمان و علی بن مسعود بن علی السنیدی،وزیر تجارت و صنایع عمان برگزار شد.

انتهای پیام