ابلاغ پیام دوستی ایران به مردم عمان توسط ناوگروه چهل و یکم نداجا

ارسال شده توسط admin در 22 July, 2016 - 19:04

فرمانده ناوگروه چهل و یکم نیروی راهبردی ارتش گفت: این ناوگروه علاوه بر ماموریت‌های خود، در بندر دقم در کشور عمان نیز پهلو گرفته و پیام دوستی ایران اسلامی را به مردم این کشور ابلاغ کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com)، ناخدا عرشه رضا برزگر در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزامی به خلیج عدن اظهار داشت: این ناوگروه رزمی، اطلاعاتی و عملیاتی با استعداد نیرویی 263 نفر و متشکل از ناو پشتیبانی رزمی لاوان و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز به خلیج عدن اعزام و با گذراندن 5130 مایل دریایی پس از 48 روز دریانوردی صبح امروز به کشور بازگشت.

وی بیان‌داشت: تامین امنیت شناورهای تجاری ایران، شناسایی 129 مورد یگان نظامی دریایی و هوایی در منطقه، رصد 370 مورد غیرنظامی و رصد شناورها در خلیج عدن، مانیتورینگ 46 فروند کشتی تجاری و انجام 166 ساعت آموزش عملی علمی از جمله ماموریت‌های ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده ناوگروه چهل و یکم نداجا تصریح‌کرد: این ناوگروه علاوه بر انجام ماموریت‌های فوق، در بندر دقم در کشور عمان نیز پهلو گرفته و پیام دوستی کشور ایران اسلامی را به مردم این کشور ابلاغ کردند.

برزگر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، مقابله با ایران‌هراسی، به اهتزار درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت خطوط مواصلاتی را از اهم ماموریت‌های ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و خلیج عدن ذکر کرد.

انتهای پیام