بازدید هیئت نظامی کشور عمان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران

ارسال شده توسط admin در 23 دسامبر, 2015 - 14:49

هیئت نظامی کشور عمان به سرپرستی سرتیپ ستاد حمدبن راشد بن سعید البلوشی، معاون عملیات ارتش این کشور با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از امکانات آموزشی این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com)، ، این هیئت ضمن بازدید از امکانات آموزشی این دانشگاه، در جلسه توجیهی با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا شرکت کرد.

دوازدهمین اجلاس کمیته دوستی - نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان به مدت یک هفته از بیست و هفتم آذرماه تا چهارم دی ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است که در همین راستا هیئت عمانی از دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا بازدید و پس از کاشتن نهالی به نشانه دوستی دو کشور در ضیافت ناهار دافوس ارتش شرکت کردند.

امیرسرتیپ دوم حسین ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن خیر مقدم به هیئت بلند پایه عمانی، به تشریح دوره‌های تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا پرداخت و آمادگی دافوس آجا جهت پذیرش دانشجویان میهمان از کشورهای دوست و نیز تبادل استاد را اعلام کرد.

در این بازدید همچنین معاون آموزش دافوس آجا به تشریح برنامه‌ها و سامانه‌های آموزشی دافوس آجا و معاون پژوهش و تولید علم دانشگاه نیز به تبیین فعالیت‌های پژوهشی پرداخت.

سرتیپ حمد بن راشد بن سعید البلوشی، رئیس هیئت عمانی نیز ضمن تشکر از استقبال خوب فرماندهی دافوس آجا گفت: برای ما فرصت مناسبی است از این دانشگاه که وظیفه مهم و خطیری در آموزش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد بازدید کرده و از تجارب شما بهره مند شویم.

انتهای پیام