فعالیت هاى جانبى کشور عمان به مناسبت حضور در نمایشگاه کتاب تهران

ارسال شده توسط admin در 4 می, 2015 - 16:53

وزارت اطلاع رسانى کشور سلطنتى عمان برنامه هاى خود را به عنوان مهمان ویژه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com)، «محمد البوسعیدى» مدیرکل رسانه هاى خارجى وزارت اطلاع رسانى عمان که در تهران به سر مى برد، با تقدیر از  دعوت جمهورى اسلامى ایران از کشورش براى حضور به عنوان مهمان ویژه بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب، گفت: حضور عمان در این نمایشگاه نشان از اراده دو کشور براى توسعه مناسبات دو جانبه بویژه در زمینه هاى فرهنگى و هنرى است.


وى با اعلام اینکه «عبدالمنعم بن منصور الحسنى» وزیر اطلاع رسانى عمان، دوشنبه شب وارد تهران خواهد شد، اضافه کرد: وزیر اطلاع رسانى عمان ضمن سخنرانى در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران، در ادامه سفر ۵ روزه خود با مقامات عالیرتبه ایران دیدار و از مراکز فرهنگى و هنرى و تاریخى ایرانبازدید خواهد کرد.

 

البوسعیدى با تاکید بر حضور فعالان سه وزارتخانه "اطلاع رسانى"، "اوقاف و امور دینى" و "میراث فرهنگى" کشور عمان، به برنامه هاى دیگر کشورش به عنوان فعالیت هاى جانبى در تهران  اشاره کرد وگفت: وزیر اطلاع رسانى عمان در سومین روز از حضور خود در ایران، روز چهارشنبه براى بازدید از اماکن فرهنگى و تاریخى در سفرى دو روزه عازم اصفهان می‌شود.

 

وى افزود: پنجشنبه ١٧ اردیبهشت ماه/ ۵ مى نیز برنامه "شب عمانى" با حضور اهالى فرهنگ، ادبا و رسانه در برج میلاد تهران برگزار مى شود و گروه موسیقى سنتى "هوات العود" نیز برنامه اجرا خواهند کرد.


مدیرکل رسانه هاى خارجى وزارت اطلاع رسانى عمان در ادامه با اشاره به حضور فعالان هنرى کشورش در تهران، اعلام کرد: نمایشگاه هنرهاى تجسمى و عکس و نمایش و همچنین گروه موسیقى سنتى "هوات العود" عمان در تاریخ ١٨ اردیبهشت ماه/ ٨ مى در مرکز هنرهاى تهران برگزار خواهد شد.

 

وى در پایان اعلام کرد که غرفه کشور سلطنت عمان نیز در طول برگزارى نمایشگاه کتاب میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

توضیح عکس: دیدار «محمد البوسعیدى» مدیرکل رسانه هاى خارجى وزارت اطلاع رسانى عمان با عباس صالحى مدیر نمایشگاه کتاب