سلطان قابوس به مردم اطمینان داد که در صحت کامل به سر می برد

ارسال شده توسط admin در 6 نوامبر, 2014 - 17:24

سلطان قابوس پادشاه عمان که برای معاینات و درمان پزشکی به آلمان رفته است در یک بیانیه تلویزیونی به مردمش اطمینان داد که در صحت و سلامتی کامل به سر می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایران عمان (IranOman.com) به نقل از پایگاه خبری گلف نیوز، سلطان قابوس بن سعید که برای معاینات پزشکی در آلمان به سر می برد از طریق یک فیلم ویدئویی که از شبکه خبری دولتی این کشور پخش شد به مردم کشورش اطمینان داد که کاملا سالم و تندرست است.

وی که از 19 تیرماه (10 ژوییه) برای پاره ای آزمایش ها و معاینات پزشکی در آلمان است، در این ویدئو چهل و چهارمین سالگرد نهضت خود و 18 نوامبر، روز ملی این کشور را به عمانی ها تبریک گفت و از حمایت مردم کشورش از خود قدردانی کرد و نیروهای مسلح کشورش را به خاطر حفاظت از مرزهای کشور ستود.

مقامات رسمی امیرنشین عمان در اوایل ماه اکتبر، به مردم عمان خبر دادند که سلطان قابوس 73 ساله سالم است اما درباره علت عزیمت او به آلمان و اینکه چه نوع ٱزمایشاتی باید انجام دهد یا بیماری احتمالی او چیست، اطلاع رسانی نکردند.

کشور عمان یکی از توسعه یافته ترین کشورهای دنیا طی 40 سال اخیر است و از یک کشور صادرکننده ضعیف نفت به کشوری ثروتمند تبدیل شده است.

قرار است دور بعدی مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+ 5 نیز سه شنبه هفته آینده (20آبان - 11 نوامبر) در مسقط پایتخت عمان برگزار شود.

انتهای پیام