تسلیم پیام وزیر خارجه ایران به همتای عمانی

ارسال شده توسط admin در 19 می, 2013 - 11:22

سفیر ایران در مسقط با یوسف الحارثی معاون سیاسی وزیر امور خارجه عمان ملاقات و ضمن گفت‌وگو در خصوص روابط دوجانبه، پیام وزیر خارجه کشورمان در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه را تسلیم وی کرد.

به گزارش پایکاه ایران عمان به نقل از فارس، «علی اکبر سیبویه» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با «یوسف الحارثی» معاون سیاسی وزیر خارجه عمان ملاقات و ضمن گفت‌وگو در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای، پیام «علی‌اکبر صالحی» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه که برای «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان فرستاده شده بود، را تسلیم وی کرد.

سفیر کشورمان در این دیدار ضمن اشاره به روابط ممتاز و حسنه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، آخرین تحولات سوریه و تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را تشریح و حل مسئله سوریه را از طریق گفتمان سیاسی بین دولت و معارضان جهت برون رفت از بحران و برقراری آتش بس قلمداد کرد.

معاون وزیر امور خارجه عمان نیز ضمن ابراز خرسندی از مناسبات ممتاز دو کشور خاطرنشان کرد که این روابط امروزه تاثیرات مثبت خود را بر تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گذاشته و همواره رو به جلو بوده است.
انتهای پیام