دومین شماره از ماهنامه‎ی "ایرانیان" دو زبانه شد

ارسال شده توسط admin در 16 دسامبر, 2012 - 02:08

دومین شماره‎ی ماهنامه‎ی "ایرانیان" ویژه ماه نوامبر 2012 به دو زبان فارسی و انگلیسی با مطالبی متنوع در حوزه‎ی کشور عمان به سردبیری مونا ارشادی فر منتشر شد.

 

به گزارش پایگاه ایران عمان، در این شماره نیز همچون شماره‎ی نخست به ارائه‎ی اطلاعات جامعی در حوزه‎ی گردشگری عمان پرداخته شده است. علاوه بر آن، آخرین اخبار و وقایع دو کشور ایران و عمان و زمینه‎های تبادلات فرهنگی، گردشگری و تجاری فی‎مابین به رشته‎ی تحریر در آمده است.

 

نظر به استقبال غیرفارسی زبانان کشورهای عربی از نخستین شماره‎ی ماهنامه‎ی ایرانیان و پیشنهاد مقامات عمانی، زبان انگلیسی به دومین شماره از ماهنامه افزوده شد.

 

در این شماره می‎توانید به اطلاعات جامعی در مورد سلطان قابوس پادشاه کشور عمان دسترسی پیدا کنید و علاوه بر اطلاع از مناطق گردشگری کشور عمان، به صورت خاص با شهر صلاله نیز آشنا شوید.

 

    

 

از جاذبه ‎گردشگری عمان در این شماره، به معرفی قصر سلطنتی العلم، خانه زبیری‎ها، شترسواری و قلعه برکاء پرداخته شده است. علاوه بر آن می توانید با بهترین سوغات عمان در این شماره از ماهنامه آشنا شوید.

 

برای دسترسی آنلاین این ماهنامه می‎توانید نسخه‎ی PDF آن را از آدرس www.iranoman.com/iranian دانلود نموده و یا آن را از سفارت عمان در تهران تهیه نمایید. ایرانی‎های مقیم عمان نیز می‎توانند، این ماهنامه را از مراکز ایرانی عمان همچون رستوران‎ها، سوپرمارکت‎ها، مغازه‎ها، آژانس‎های مسافرتی و یا وزارت گردشگری عمان دریافت نمایند.

انتهای پیام