انتشار دومین شماره از ماهنامه ایرانیان زمینه ساز انسجام هر چه بیشتر ایرانی‎های عمان

ارسال شده توسط admin در 7 دسامبر, 2012 - 01:43

سردبیر ماهنامه‎ی "ایرانیان" (نخستین نشریه‎ی فارسی زبان در کشور عمان) در دست نوشته‎ی دومین شماره از این ماهنامه تاکید کرده است: دست اندرکاران ماهنامه ایرانیان پذیرای نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده همه شما خوانندگان عزیز میباشند و این نشریه را محملی برای مانوس شدن همه ایرانیان سکنی یافته در عمان می دانند.

 

به گزارش پایگاه ایران عمان، در متن یادداشت "مونا ارشادی فر" آمده است: "خدای منان را شاکریم که  انتشار نخستین ماهنامه فارسی زبان در کشور عمان نه تنها مورد استقبال و توجه ایرانیهای مقیم، که مورد توجه عمانیهای علاقه مند به زبان فارسی نیز واقع شد. تیراژ 5000 نسخه‎ای ماهنامه در کوتاه زمان نه تنها میان ایرانیان مقیم در عمان توزیع که در میان ایرانیان سایر کشورهای عربی نیز دست بدست شد.

 

در این میان فرصتی دست داد تا با مقامات عالی رتبه عمان به گفتگو بنشینیم و در خصوص توسعه روابط طرفین در قالب بستههای فرهنگی و گردشگری که این ماهنامه از آن جمله است به بحث و تبادل نظر بپردازیم. نظر به استقبال و پیشنهاد مقامات عمانی‎، در دومین شماره‎ی ماهنامه‎ی ایرانیان صفحات انگلیسی را به آن افزودیم و در ادامه مسیر تلاش داریم تا با افزایش تیراژ و غنای محتوی، مخاطبانمان را افزایش و آنان را در درازای مسیر با ماهنامه همراه کنیم.

 

امید است همگام با توسعه روابط بین دو کشور، همکاریهای اینچنینی بتوانند گامی موثر در راستای تبادلات فرهنگی – گردشگری بین طرفین باشد. در این مسیر نه تنها خود را بی نیاز از انتقادات نمی دانیم که آن را سازنده و راهگشا می دانیم. در این گذر دست همکاری همه ایرانیان مخصوصا آنان که سالها در کشور عمان زندگی کرده اند و آنان که به تازگی در این کشور گام نهاده و یا برای حضور در این کشور برنامه ریزی می کنند را به گرمی می فشاریم.

 

دست اندرکاران ماهنامه ایرانیان پذیرای نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده همه شما خوانندگان عزیز میباشند و این نشریه را محملی برای مانوس شدن همه ایرانیان سکنی یافته در عمان می دانند تا با حضور خود، از یک سو باعث دلگرمی متولیان حرکت‎های اینچنینی شده و از سوی دیگر زمینه انسجام هرچه بیشتر ایرانیان دراین کشور را فراهم کنند.

 

پس ما را در این مسیر همراهی نموده و این نشریه را متعلق به خود و زمینه ساز ارتقای جامعه کوچک ایرانی در کشور عمان بدانید."

انتهای پیام