صنعت نفت عمان 4 هزار شغل جدید ایجاد می کند

ارسال شده توسط admin در 11 نوامبر, 2012 - 01:07

مقامات صنعت نفت عمان می گویند قصد اجرای طرحی را دارند که در قالب برنامه اقتصادی پنج ساله ، هرسال 4000 شغل جدید ایجاد کند.

 
به گزارش پایگاه ایران عمان به نقل از شرکت ملی نفت ایران، رائول رستوچی، یک مسئول در حوزه امور داخلی صنعت نفت عمان گفت: ما همواره از طریق تکنولوژی های جدید در پی یافتن میادین جدید گازی هستیم، در همین حال زنجیره ی عرضه گاز را نیز دائما مورد بازبینی قرار می دهیم تا فرایند اکتشاف و تولید را هرچه بیشتر اقتصادی کنیم.
 
وی در مصاحبه با مجله تخصصی نفت Oil Review خاطر نشان کرد: برای توسعه صنعت نفت، دغدغه، نه تنها سلامت، امنیت و محیطی منضبط و قانون مند برای کارکنان است، بلکه دستیابی به رضایت کارفرمایانی است که ما برای آن ها خدمات انجام می دهیم.
 
وی افزود: ما رضایت جامعه ای را می خواهیم که به آن خدمت می کنیم و این به معنی سرمایه گذاری در یک زیرساخت حیاتی است، که ایجاد مشاغل و آموزش و تربیت آن ها را نیز شامل می شود.
 
وی با اشاره به برنامه توسعه 5ساله عمان تصریح کرد: این کشور با ایجاد مشاغل و کاهش مالیات های وارد بر افراد جامعه قصد دارد تا در سال های نزدیک فعالیت های خرد را تقویت کند و مشاغل  متعددی ایجاد کند تا در نهایت اقتصادی  پایدار و توسعه یافته را تجربه کند .
انتهای پیام