توریسم درمانی راهکاری موثر برای تولید سرمایه در اقتصاد مقاومتی است

ارسال شده توسط admin در 27 اوت, 2012 - 09:31

دبیر علمی کارگروه فناوری اطلاعات طب سنتی موسسه تحقیقات حجامت و عضو انجمن تجارت الکترونیک ایران، گفت: توریسم درمانی راهکاری موثر برای تولید سرمایه در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه ایران عمان، "نوید کمالی" در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: با توجه به رشد اقتصادی حوزه بهداشت و درمان و حجم بالای تجارت بیش از 1 میلیارد دلاری آن در حوزه توریسم درمانی خاورمیانه و بیش از 45 میلیارد دلاری جهان ,دست‎اندرکاران حوزه‎ی سلامت و توریست درمانی از سراسر جهان از 9 تا 11 مهرماه سال جاری با شرکت در اولین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی در مسقط پایتخت کشور عمان گرد هم می‎آیند تا علاوه بر استفاده از فرصت‎های موجود در بازار سودآور کشورهای منطقه خلیج فارس و بخصوص کشور عمان، زمینه‎ی ارائه‎ی خدمات در این حوزه را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: با افزایش رشد روز افزون سفرهای مردمی به سرتاسر جهان برای یافتن ارزانترین و قابل اعتمادترین روش‎های درمانی، بازاریابان و مصرف کنندگان، توریست درمانی را بهترین و مناسبت‎ترین روش ممکن برای دریافت و ارائه‎ی خدمات می‎دانند.

عضو انجمن تجارت الکترونیک ایران متذکر شد: با توجه به پتانسیل های بالای حوزه بهداشت و درمان کشور و بخصوص حضور دانشمندان برجسته طب سنتی و اسلامی در ایران و بدلیل حضور فعالان حوزه تورسیم درمانی سطح جهان در این کنفرانس و نمایشگاه می تواند فرصتی ارزنده برای معرفی توانمندیهای کشورمان در حوزه توریسم درمانی باشد .

وی ابراز داشت: در این راستا افراد و شرکت‎های مرتبط با حوزه‏‎ی درمان و صنعت سلامتی در کشور ، لازم است تا نگاهی مدبرانه به صنعت گردشگر درمانی داشته باشند .

کمالی اعلام کرد: نمایشگاه و کنفرانس بین المللی توریست درمانی مسقط در کشور عمان می‎تواند از یک سو سکویی مناسب را برای شرکت کنندگان و سازمان‎های بین المللی فراهم آورد تا بتوانند فرصت‎های موجود در بازار عمان را بشناسند و از سوی دیگر، افراد جویای خدمات بتوانند، بهترین، مناسب ترین و با کیفیت ترین ارائه دهندگان این خدمات را شناخته و با آنان ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

 

خبر مرتبط:

دبیر علمی کارگروه فناوری اطلاعات طب سنتی موسسه تحقیقات حجامت ایران در گفت‎وگو با خبرگزاری مهر: توریسم درمانی راهکار تولید سرمایه در اقتصاد مقاومتی است