بازدید هیات ایرانی از زیرساخت های فنی بورس عمان

ارسال شده توسط admin در 9 ژانویه, 2012 - 00:54

هیاتی متشکل از مدیران و کارشناسان سازمان بورس و اورق بهادار در راستای عملیاتی کردن تفاهم نامه همکاری با مقام ناظر بازار سرمایه عمان از زیر ساخت های فنی بورس این کشور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه ایران عمان (www.iranoman.com) به نقل از پانا، مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس گفت : کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات مقام های ناظر بازار سرمایه ایران و عمان از سال گذشته تشکیل شده است که تاکنون دو بار متخصصان بازار سرمایه عمان جهت آموزش و بازدید به ایران سفر کرده اند.
علی عبدالهی با بیان اینکه بورس عمان درحال تغییر سیستم خود از NSC 800 به NSC 900 است، افزود: اعضای هیات ایرانی در بازدید از زیر ساخت های فنی بورس عمان، راهکارهای پشتیبانی موثر از این سامانه را برای کارشناسان عمانی تشریح کردند.
وی به بازدید هیات ایرانی از سایت Disaster Recovery بورس عمان اشاره کرد و اظهار داشت : نحوه مدیریت و راهبری این سایت نیز در این بازدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
عبدالهی خاطر نشان کرد : دراین بازدید مذاکراتی میان مدیران بخش های انتشار اطلاعات شرکتها و نظارت بر بورس های سازمان بورس کشورمان با طرف عمانی انجام شد که عمانی ها تمایل خود را برای استفاده از سامانه های نظارتی بازار سرمایه ایران اعلام کردند.
انتهای پیام