برتزی والیبالیست های دانشجو ی ایرانی مقابل عمان

ارسال شده توسط admin در 15 اوت, 2011 - 11:33

تیم والیبال دانشجویان ایران در اولین دیدار خود در یونیورسیاد دانشجویان جهان مقابل تیم عمان به برتری رسید. 

 

به گزارش بخش اخبار گروه ایران عمان به نقل از هموطن سلام، در دومین روز از رقابتهای والیبال دانشجویان جهان در شهر شنژن چین تیم منتخب دانشجویان کشورمان در اولین دیدار خود به مصاف تیم عمان رفت. 
در این دیدار شاگردان معدنی با نتیجه 3 بر یک موفق به کسب نخستین پیروزی خود در این رقابتها شدند. در این دیدار والیبالیست های جوان ایران در گیم اول با نتیجه 25 بر 17 مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند. در گیم دوم هم با نتیجه 27 بر 25 به برتری دست یافتند. 
در این مسابقه که در سالن مجموعه پلی تکنیک این شهر برگزار شد والیبالیست های ایران گیم سوم را با نتیجه 25 بر 15 مقابل حریف خود واگذار کردند اما توانستند در گیم چهارم با نتیجه 25 بر 23 به برتری رسیده و اولین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.
تیم منتخب دانشجویان ایران فردا یکشنبه در دومین دیدار خود ساعت 18 به وقت محلی به مصاف تیم ژاپن می رود. این تیم در گروه دوم با تیم های عمان، ژاپن، روسیه و اوکراین هم گروه است. 
بیست و ششمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور بیش از 13 هزار ورزشکار از 152 کشور جهان از 21 مرداد تا اول شهریورماه در شنژن چین برگزار می‌شود.
انتهای پیام